Atrium Ensemble

Diumenge 7 de novembre – 18 h
 Arbeca. Sala L’Abadia
 
Programa
  • Venècia 1746 –

Contredanse
«Les Fêtes vénitiennes» 1710   A. CAMPRA

Sinfonia a due violini e basso Re menor   N. JOMMELLI (1714 – 1774)

I. Largo
II. Fuga
III. Largo
IV. Allegro

  • Stuttgart 1760 –

Forlana
«Les Fêtes vénitiennes» 1710   A. CAMPRA

Sonata en La menor   JOAN B. O JOSEP PLA (1720 – 1773 / 1728 – 1762)

I. Allegro
II. Andante
III. Allegro

  • Londres 1763 –

Hornpipe   (Anònim)

  • París 1758 –

Concerto IV en Sol menor   COMTE DE SAINT-GERMAIN (16??-1784)

I. Tempo Giusto
II. Adagio
III. Cantabile

  • València 1768 –

Trio en Sol menor, G. 93   L. BOCCHERINI (1743-1805)

I. Adagio
II. Rondo Allegro
III. Tempo di minueto

  • Madrid 1767 –

Fandango   (Anònim)

Il Fandango, marito della Fandanghera   DON GIUSEPPE I. M. (Anònim)
(arxiu Sant Esteve dOlot)

Músics de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida – OJC
Cecilia Clarés, violÍ
Roger Junyent, violÍ
Guillermo Turina, violoncel
Raimon Molins, narrador


Cecilia Clares
Violí

2C459655-AE9F-402F-A981-BFF7AC508659

Inicia la seva formació en interpretació de la Música Antiga a la Staatliche Hochschule für Musik de Trossingen (Alemanya), amb els violinistes Anton Steck i Rüdiger Lotter. El juliol de 2008 guanya la beca Wardwell de la Fundació Humboldt a Berlín per a joves músics.

És membre de l’Acadèmia Montis Regalis (Itàlia) i de la EUBO (European Union Baroque Orchestra) el 2009 i 2010 participa en gires per tot Europa amb violinistes i directors com Enrico Onofri, Margaret Faultless, Chiara Bianchini, Lars Ulrik Mortensen i Ton Koopman. El 2013 obté el Màster en Interpretació de la Música Antiga a l’ESMUC amb el violinista Manfredo Kraemer. Habitualment col·labora amb orquestres barroques com Forma Antiqva, Orquestra Barroca Catalana, El Concierto Español, Marghareta Consort, La Tempestad i Vespres d’Arnadí.


Roger Junyent
Violí

7A243B30-EE95-432A-8CB7-AEAFB27D63E1

Comença els seus estudis musicals a l’Escolania de Montserrat i posteriorment continua la seva formació al Conservatori Superior de Barcelona amb el professor Alex Garcia. Acaba amb les màximes qualificacions el 2003 amb el professor i violinista Corrado Bolsi. Titular de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida des de  la seva creació.

Com a violinista barroc inicia els seus estudis a la Staatliche Hochschule für Musik de Trossingen (Alemanya) amb el violinista Anton Steck, obtenint el 2010 el Màster en Interpretacióde la Música Antiga. Ha participat en diversos cursos d’especialització en interpretació històrica ambManfredo Kraemer, Pedro Gania, Rüdiguer Lotter, Lucy van Dael. Colabora amb formacions com  l’Orquestra Montsalvat, l’Orquestra Barroca Catalana, Les Ambassadeurs, El Concierto Español, Forma Antiqva, Margharetta Consort, Forma Antiqva i és membrefundador d’Atrium Ensemble.


Guillermo Turina Serrano
Violoncel

AB7FFB5A-B9C1-4E7F-862F-B16728F06C18

Guillermo comença els seus estudis de violoncel als 3 anys. Es diploma al Conservatori Superior de Saragossa.  Obté un Màster en interpretació orquestral a la Fundació Barenboim-Said de Sevilla i el títol de Formació Superior de la Jeunne Orchestre Atlantique de la localitat francesa de Saintes a més de la titulació de grau superior en Interpretació històrica a l’ESMUC.

Durant els seus estudis ha rebut els consells de mestres com Angel Luis Quintana, Bruno Cocset, Emmanuel Balssa, Christophe Coin o Hilary Metzger. Amb diferents orquestres i agrupacions ha tocat en més de 16 països d’arreu d’Europa, Àsia i Àfrica. Ha sigut cap de violoncels de la EUBO (European Union Baroque Orchestra) i és Doctor en musicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona.

Comparteix: